Fullpott / Bojkott

Hej :)
Eftersom jag inte har så mycket att berätta göra jag hiss och diss igen ^^


Erik Hassle - Återigen toppar denna krulltott min lista. Igår köpte jag hans album och jag lovar, det är underbart! Man drömmer sig bort och allt! Låtarna är fantastiska ♥
Stickat - Så mysigt och så snyggt.
Ansiktsvatten - Huden känns ren igen, helt underbart! Rekomenderar Ldb's varianter.
Foki - Bloggerskan som äger den mest annorlunda bloggen i Sverige. Vem gillar inte Foki? Det måste finnas en väldigt liten summa människor...


Tidningen OKEJ - Jag gillar den helt enkelt inte. Det står ingenting man vill läsa i den. Ändå köper man den! Men nu är det över, för jag slösar inte pengar på den!
Skärsår och skoskav - Först bläddrar man i böckerna som finns i albumfodralen och skär sig på pappret, sedan går man i klackskor och får skoskav på hela foten. Aj!

Kram Arijana♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej!!

Gud så härlig blogg du har:) Den är verkligen inte som alla andras lixom!

Jag bloggar på metrobloggen.se.

Har faktiskt en fotoblogg och skulle verkligen vilja att folk verkligen kollade på mina inlägg!

Och såg på mina foton!

Sen är det ju såklart alltid kul om man kommenterade inlägget:D

Hihi, det tycker väll du med? :)

Så du får JÄTTE gärna gå in på min fotoblogg och kika lite, och kom ihåg att jag gillar kommentarer:D

Kramar från mig till dig!

//Amanda

2009-08-23 @ 20:32:19
URL: http://www.metrobloggen.se/brunnetmandaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska vi lägga dig på minnet?❤

E-postadress: (det är ingen annan utom vi som ser)

URL/Bloggadress:

Share your oppinion:

Trackback
RSS 2.0