Hello Sweden!

Nu är jag hemma igen! Nu kan jag blogga mycket oftare och twittra på! There's no place like home. Jag klämmer in några i bilder från semestern i nästa inlägg, men nu får ni några bilder på saker jag köpt/fått.

Några CD-skivor (Michael Jackson, Joss Stone, Green Day & Blink-182)
och DVD:er (bosnisk serie)
.


Hygienartiklar, smink, dofter och note-pads/bokmärke.


En STOR poster, några tidningar, en solfjäder och en adressbok.


Bättre bild på postern ^^


En hatt, virkad mössa, ett armband med berlockrar, ett armband med träpärlor,
en fotlänk med berlockrar,en klocka med berlokrar (som jag lagat alltså),
en snäckformad ask, två banglers.



xoxo arijana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska vi lägga dig på minnet?❤

E-postadress: (det är ingen annan utom vi som ser)

URL/Bloggadress:

Share your oppinion:

Trackback
RSS 2.0