Is it only me?

Är det bara jag som har gått och älskat varenda låt Erik Hassle har skapat? Hurtful är så vacker! ♥ Jag tror att jag ska köpa hans album, för att jag känner att jag måste ha det!  Ge mig snarast! ♥


Idag har jag, Sara och Lollo varit på stan och det var inte roligt med regn. Mina gula tygskor är blöta, likaså mina strumpor. Inte roligt.Men jag och Lollo köpte varsitt par lila/rosa Kanye West-glasögon och de är häftiga! (y) Sen så köpte jag ett armband med peace-märken på, Lollo köpte ett med stjärnor på. Sara köpte ingenting :/ Men äsch, spelar det någon särskild roll? :)

Nu tror jag att jag ska läsa "Alice i underlandet", en av de många klassikers jag lånade på biblioteket. Lånade "Oliver Twist", "Moby Dick", "Trollkarlen från Oz", "Pinocchio" och "En geishas memoarer". Läsvärda böcker tycker jag eftersom alla dessa böcker har älskats av läsare världen över!

Ha en fortsatt trevlig fredagskväll och en trevlig helg! Det ska jag se till att ha i alla fall. ♥
Your Arijana

Harry Judd vet hur Harry Potter ska vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska vi lägga dig på minnet?❤

E-postadress: (det är ingen annan utom vi som ser)

URL/Bloggadress:

Share your oppinion:

Trackback
RSS 2.0