Like a prayer

Jag vet inte vad som har hänt med mig, men av någon MYCKET konstig anledning sitter jag och lyssnar på Madonna. Jag menar Madonna alltså! DEN Madonna! Jag har aldrig gillat henne (eller bara två låtar...) !!
Hur som helst, som verkar vara en riktig surkärring om man har läst Aftonbladet...

Eller vad säger ni? Verkar Madonna vara en sur citron?

Imorgon så bär det av till Göteborg för min del! Shopping och Liseberg! Kan det bli bättre? Knappast!
Så jag måste packa... Btw, på torsdag är jag hemma! (Inga inlägg för min del före dess!) Och på fredag sitter jag och trycker framför TVn! Jag och min lillebrosa ska ha Hellboy maraton! (Okej. Det är viserligen bara två filmer. Men endå liksom!!) Apropå det så måste jag tacka Niklas för att jag får låna de filmerna från honom, han är en ängel!

Men nu ska jag proppa min iPod med ännu mer musik för resan imorgon!

Kramar Sara

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du får det bra i götet (:

2009-08-11 @ 00:03:36
URL: http://metrobloggen.se/Obscene
Postat av: Cajsa

hejsan! :)

det är väligt lite deltagande i min tävling just nu och jag kan inte avsluta den om jag inte får fler som vill delta! Skulle du vilja hjälpa mig och samtidigt ha chansen till att vinna handgjorda smycken? :) http://cajsa1.webblogg.se/2009/august/tavling-pagaende.html#comment

Skulle betyda massor! :D

kramar! xx Cajsa

2009-08-11 @ 00:58:14
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska vi lägga dig på minnet?❤

E-postadress: (det är ingen annan utom vi som ser)

URL/Bloggadress:

Share your oppinion:

Trackback
RSS 2.0