Star Wars!!

Hello :)
Idag har jag inte gjort något spciellt förrutom att sola och vara med Emma! Det var nice ;)
Alldeles nyligen så åt jag grillade spet - så gott!!
Igår var jag i Växjö, där familjen tvingade med mig till Leo's Lekland... (Ni hör vad det är på namnet!)
Fast det gjorde inte så mycket för att innan dess så hade vi varit på stan där jag köpte:
 
Jeans: H&M 249kr
Ibland är det positivt att kunna handla på barnavdelningen, det blir billigare! ;)

T-shirt: H&M 129kr
 V-Ä-R-L-D-E-N-S coolaste t-shirt, jag svär! Fast det kanske bara är jag som tycker det, så barnslig som jag kan vara ibland! Men t-shirten fångade mig verkligen ;)



// sara


Kommentarer
Postat av: Hannes



Hoppas du får en bra tisdag och har du några planer? :)



kram!

2009-08-04 @ 00:54:53
URL: http://haannees.blogg.se/
Postat av: Twiggy

Härlig tröja! ^_^

2009-08-05 @ 11:57:45
URL: http://twiggyp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska vi lägga dig på minnet?❤

E-postadress: (det är ingen annan utom vi som ser)

URL/Bloggadress:

Share your oppinion:

Trackback
RSS 2.0