Gothenburg!!

Förlåt för att jag inte har bloggat på länge, jag komer hem i torsdags kväll och då var jag för trött för att blogga och igår så hade min lillebror invaderat datorn -.-'

Hur som helst, jag älskar Göteborg! (Och så min andra lillebror!)

Visst är min lillebror otroligt söt? ;)


Vi kom till hotellet klockan tolv på tisdagen, då installerade vi oss och sedan stack vi till Liseberg!! Jätte kul, och jag gjorde en väldigt dum sak mot min lillebror... Jag trodde att han hade åkt berg-och-dal-banor innan så jag drog med honom till Kanonen... Så, hans först berg-och-dal-bane åktur var Kanonen, han var helt chockad efter det! Förlåt!

På onsdag så åkte vi till Universeum! Intressant. Klockan tre så åkte vi sedan till Liseberg igen (vi hade åkband för två dagar) och det var jätte kul! Jag åkte Balder igen och satt då längst fram, underbart! (Självklart så åkte jag en massa annat båda dagarna också.)

  


Och i torsdags så shoppade vi i Nordstan! Kul ;)
Det här är lite av det som jag köpte...



Snart kommer mer bilder ;)
Kramar Sara <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska vi lägga dig på minnet?❤

E-postadress: (det är ingen annan utom vi som ser)

URL/Bloggadress:

Share your oppinion:

Trackback
RSS 2.0