I can't stop the rain from falling, I can't stop my heart from calling you

Hej alla töntar! ;)
Jag sitter här och lyssnar på Jonas Brothers, jag bara älskar deras låt Please Be Mine, den är underbar <3
Som jag lovade igår så ska jag lägga in en låt med Metallica ;)
Och självklart så laddar jag även upp denna underbara låt när jag ändå är igång med det lika underbara bandet Jonas Brothers! ;)
Förlåt för att jag inte orkade leta upp låtar med bättre kvalitet, sorry :/ Men huvudsaken är väl ändå musiken? ;)

Kramar Sara <3

All Nightmare Long - Metallica



Please Be Mine - Jonas Brothers


Kommentarer
Postat av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

Hur äre med dig? :D

2009-08-26 @ 14:30:26
URL: http://perspektiw.blogg.se/
Postat av: emelie :)

heej! Jätte sööt blogg!

Ta gärna en titt på min när du har tid!

Kram! :)

2009-08-26 @ 20:36:03
URL: http://eemeliiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska vi lägga dig på minnet?❤

E-postadress: (det är ingen annan utom vi som ser)

URL/Bloggadress:

Share your oppinion:

Trackback
RSS 2.0