Fynd-apor, Yu-Gi-Oh och Ugglor!

Hej alla coolingar! (Även du!)  Veckan har till stor del varit händelselös.
I måndags var det soft, har faktiskt glömt bort vad jag gjorde...

I tisdags så intog jag, Emma och Malin stan! Jag hittade inte något :/ Malin hittade a lot, kalla henne vad du vill men för mig är hon en äkta fynd-apa! Hon hittade as fina blåa byxor, en plånbok och så var det lite mer! :D
Emma hittade också lite trevliga saker, två Yu-Gi-Oh böcker och en ljusblå klänning på Åhléns! Jag däremot gick hem med lika mycket pengar som jag kom med!
På stan träffade vi även Ariie, det sista mötet innan hon dissade Sverige och åkte på en fyra veckors lång semester! :'(

Igår var det också en soft dag. (Glömt vad jag gjorde då med...)

Och idag så vaknade jag sju, jag vet! *Skrik* Fattar inte hur jag lyckades, eller varför jag valde att ställa klockan så tidigt! Men hur som helst så tvingade jag mig upp då och vad gjorde jag? Jo, innan halv åtta satt jag och käkade frukost. Halv nio sedan sov alla i huset förutom jag och mamma så jag hoppade in i duschen... Efter det så har jag inte gjort så mycket, städat rummet, busat med lillebrosorna, förbannat min mobil.... Ni fattar, inte så intressant precis.
Idag klippte jag även mig! Det gick åt skogen, eller snarare åt helvete! Som tur var så hade jag och mamma precis innan det varit på stan och köpt VÄRLDENS COOLASTE TRÖJA (se bilden) så jag var stolt över den och försökte undvika att tänka på hur det blev i håret. Enligt mamma växer mitt hår som ogräs så det kommer förhoppningsvis bli bra om några veckor!
Just det *glödlampa* Malin köpte också denna underbara tröja! :D



Grymast eller vad?!

Nu ska jag göra mig i ordning och titta på Scrubs och 2 and a half men!

xoxo Sara


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Cool tröja (H)

2009-07-18 @ 10:59:29
URL: http://sommaruppdraget.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska vi lägga dig på minnet?❤

E-postadress: (det är ingen annan utom vi som ser)

URL/Bloggadress:

Share your oppinion:

Trackback
RSS 2.0