Horror

Hello! Here I am again! Me, Arrie. Anyways, I just wanna make sure that everybody knows that I'm alive :)

Jag ska kolla på skräckfilmen "Franklin" med min nioårige kusin. Han håller på och får spader. eftersom jag aldrig dycker upp för att se filmen. Och jag besvarar er fråga nu direkt: Ja, hans favoritgenre inom film är skräck, till skillnad från andra pojkar som är inne i en period fylld med anime och Svampbob (no offense, för jag ÄLSKAR både anime och Svampbob!). Men ja, det finns inte många som honom, I tell you!

Well, I got to go, watch the film befor the kid gets a breakdown. And once again, yes, I'm alive.

Ciao, A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska vi lägga dig på minnet?❤

E-postadress: (det är ingen annan utom vi som ser)

URL/Bloggadress:

Share your oppinion:

Trackback
RSS 2.0