I didn't do nothing

Hej allihopa! ♥ Jag har inte bloggat på ett bra tag, mestadels för att jag inte orkat. Jag sitter inte så mycket vid datorn längre och om jag gör det så twittrar jag helst. Min Twitter är helt bombad. Crazy! Eftersom jag inte vet vad jag ska skriva kan jag skriva lite om vad jag gör just nu och vad jag gjort de senaste dagarna. ♥

Jag har shoppat med S två gånger den här veckan och min plånbok blir bara tunnare. Not good... Å andra sidan åker jag på semester nästa vecka (och då blir det inte så mycket uppdateringar från min sida) så det gör nog inte så jättemycket. Jag har varit världens trötter under veckan, jag är så trött! Jag vill bara sova... Just nu lyssnar jag på Jonas Brothers nyaste album, Lines, Vines And Trying Times. Annars är det inte så mycket mer...

Övrigt: Jag vill till Göteborg, en riktigt härlig stad! ♥

Kram // Arrie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska vi lägga dig på minnet?❤

E-postadress: (det är ingen annan utom vi som ser)

URL/Bloggadress:

Share your oppinion:

Trackback
RSS 2.0