Ice-Cream

Tillbaka igen! Trött som sjutton ^^
Varit på marknad idag med Emma och Isabelle. Det var nice! :D
Jag köpte en t-shirt (som jag inte orkar visa här), pennor och en cool miniräknare (som jag inte heller orkar visa här) ^^
Isabelle lyckades på något sätt göra av med nästan alla sina pengar x) och Emma gick också därifrån pank :)
De två naiva barnungarna på 15 och 14 år tvingade även mig att åka världens t-r-å-k-i-g-a-s-t-e karusell, fast jag överlevde ;)
Nu ska jag äta en sandwich och sola B)

xoxo Sara

Kommentarer
Postat av: Sofia

fin blogg=)

Kolla gärna in våran blogg som jag har med min kompis. Vi har frågestund just nu så det är bara att fråga på vad du vill=)

2009-07-26 @ 00:24:29
URL: http://sojb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska vi lägga dig på minnet?❤

E-postadress: (det är ingen annan utom vi som ser)

URL/Bloggadress:

Share your oppinion:

Trackback
RSS 2.0