Obeskrivligt bra ♥

Godmorgon! (Eller godförmiddag kanske?!)

Igår var jag som sagt på Harry Potter and the Halfbloodprince! Filmen var underbar, grym, helt enkelt obeskrivbar! Den får 100 ♥ (hjärtan) av tio! Även om boken är bättre så tycker jag verkligen att de har lyckats bra med filmen! ♥ ♥ ♥

Vad tycker ni är bäst? Filmerna eller böckerna? (Om ni har läst dem.)

Själv så tycker jag oftast alltid att böckerna är bäst. Harry Potter filmerna är tillskillnad från Twilight bra, fast om jag ska vara uppriktig så måste jag säga att andra filmen (Harry Potter och Hemligheternas Kammare) är bättre än boken. Inte så värst mycket bättre, men bättre ;)

När jag ändå babblar lite om Twilight så funderar jag på att tvinga Arijana att köpa första boken på engelska åt mig ;)

// sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska vi lägga dig på minnet?❤

E-postadress: (det är ingen annan utom vi som ser)

URL/Bloggadress:

Share your oppinion:

Trackback
RSS 2.0