Public Enemies

Jag fattar inte vad det är med mig, har varit riktigt trött i fem dagar nu :/
Whatever, idag fick mamma mig att rensa ogräs i tre timmar för en hundralapp. Jag borde ha krävt mer! Fast sedan så tvingade jag med henne på stan där hon köpte en skärp till mig ;)
Jag är överlycklig! På fredag så ska jag för tredje veckan i rad gå på bio! Public Enemies :D Avundsjuk? ;)
Funderar på att sätta på en bra film och dricka en kopp tea, mysigt ^^
Men men, en kort update för mig!


(Kameran var framme och så även lillebrosans fula bil)

// sara

Kommentarer
Postat av: Therése

Kikar in :) Haft en bra dag?

2009-07-27 @ 20:25:30
URL: http://terreh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska vi lägga dig på minnet?❤

E-postadress: (det är ingen annan utom vi som ser)

URL/Bloggadress:

Share your oppinion:

Trackback
RSS 2.0