Regn tråkar ut mig

Här är jag. I en trött version. Och i all trötthet sitter man och pillar med mobilden. Resultatet? Denna redigerade bild av Nick Jonas, en riktigt usel redigering, må jag säga. Men det får duga. För jag har ju ändå inget bättre för mig.



Jag har i alla fall sprungit en runda med Sara och det blev en del motion, trots att jag är supertrött och himla uttråkad. För som sagt, jag har inget bättre för mig och det är väl bättre att göra något av sin lediga tid än ingenting alls. Dessutom hade jag roligt! :) Men eftersom min dag har varit händelsefattig ska jag nog luta mig tillbaka och spela Sims 2. xoxo arijana♥

McFly - POV

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska vi lägga dig på minnet?❤

E-postadress: (det är ingen annan utom vi som ser)

URL/Bloggadress:

Share your oppinion:

Trackback
RSS 2.0