This is real, this is me

Hej! Obviously får jag också ta och presentera mig. Mitt namn är Arijana och jag är brunett och har bruna ögon. Jag har ingen aning om hur lång jag är, men jag är väl 160 cm, kanske? Jag har musiken i min själ och jag har en blandad musiksmak, men mest lyssnar jag på pop/poprock/rock, typ... Anywho, jag har andra intressen med. Jag gillar serier (och då menar jag serietidningsserier) i alla former, men helst Marvel eller anime. Från Marvel gillar jag Heroes, X-Men och Batman bäst. Från anime-sidan gillar jag Sailor Moon, Hamtaro, Yu-Gi-Oh och den klassiska serien Pokémon. Jag tittar mycket på film och tv. Jag läser en hel del. Jag dansar också! :) Hmm... Jag kommer inte på så mycket mer att säga. Om det finns mer att säga, läsa kommande inlägg! :)  Ciao♥ //Arijana


Haha! Hilarious! Jag skrattar så mycket att stolen jag sitter på går i bitar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska vi lägga dig på minnet?❤

E-postadress: (det är ingen annan utom vi som ser)

URL/Bloggadress:

Share your oppinion:

Trackback
RSS 2.0