Gosh, you've to watch this!

Det var ett tag sedan jag skrev ett inlägg, men jag är tillbaka! Helgen har varit kul (Y)
I fredags var jag på bio, Transforners 2 - Revenge of the Fallen för att vara exakt, med Emma, Izzy och Niklas. Ariie skulle hängt med men hon kunde inte :/
Hur som helst så var filmer VRÅL-BRA! Man skrattade hela tiden, och vilken bra handlig! Den rekomenderars VERKLIGEN! Gillade du ettan, titta då på den!
Igår - lördag - så städade jag mitt rum och tittade senare på kvällen på filmen The Notebook, vilken underbar film säger jag bara! Verkligen sevärd! Du kommer inte ångra dig, en lycklig romantisk film!
Inte nog med det, idag så tittade jag på Jump In, också den en sevärd film fast med en kille som är boxare och börjar hoppa hopprep, för att fatta ordentligt - se filmen!
Och när den filmen var slut så stack jag hem till Ariie där vi tittade på Sex And The City movie, sevärd film där med!
Jisses vad jag har kollat på film -.-' och alla så überbra att jag knappt vill avslöja någon av handligarna...
Nu så funderar jag på att spela The Sims...

   

// sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska vi lägga dig på minnet?❤

E-postadress: (det är ingen annan utom vi som ser)

URL/Bloggadress:

Share your oppinion:

Trackback
RSS 2.0