Dagens vill ha: Träarmband

Jag kunde inte slita mig från internet, hur kul är det inte att läsa fjortisars patetiska bloggar? Jo, det är skit kul. Jag skrattar högt! A-ja, nu ska vi inte se ner på andra...
Arijana är en elak, hon lämnar mig i denna byhålan i fyra, FYRA veckor. Hur ska jag överleva? På något sett så kommer jag föhoppningsvis göra det...
Regnet bara öser ner här utanför och jag lyssnar på hip-hop. Intressant.

Jag hittade de här armbanden på www.hm.se Fast det är ändå inte riktigt min stil, de var fina och så men, nja... Ett mysigt trä armband matchat med pärlarmband eller något guld-färgat armband är gorgeous och något jag fastnar för!

 

// sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska vi lägga dig på minnet?❤

E-postadress: (det är ingen annan utom vi som ser)

URL/Bloggadress:

Share your oppinion:

Trackback
RSS 2.0