Veckans: Underbaraste händelse

Att vara antagen till det programmet man verkligen vill gå i och läsa den inriktining man verkligen vill är underbart! Jag ska gå samhäll-språk, vilket passar mig jättebra!  Ju fler språk man kan, desto bättre. Jag vet ju inte riktigt vad jag ska bli, men ett språk extra hjälper mig på traven. Synd att de inte erbjöd grekiska på den skola som jag ska gå, men jag har valt italienska. Problemet är att man ska välja två nya språk (tror jag) och då har jag valt italienska. Men franska och spanska lockar mig inte alls, och tyska ska jag "automatiskt" lära mig mer av. Men det får bli något som jag löser då... Jag vill inte tänka på det nu.

Nu ska jag röra teskeden i min kopp med chokladmjölk. Ha en fortsatt trevlig kväll! ♥ Love Arijana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska vi lägga dig på minnet?❤

E-postadress: (det är ingen annan utom vi som ser)

URL/Bloggadress:

Share your oppinion:

Trackback
RSS 2.0