Woopsii...

Haha, nu känner jag mig lite dum! Igår skrev jag att jag vill flytta utomlands, då skrev jag London för att det är så mysigt och finns så mååånga affärer där! Till skillnad från denna lilla byhåla som jag bor i ^^ Inte för att det var soligt där alltså, men det kanske lät som om det var det jag menade? Men det var det i alla fall inte, utan shoppingen ;)



Jag var tvungen att skriva en liten rättelse som ni ser ↑ ;)
Vädret suger idag med så drömmen vore ju att sola på en varm strand i Seychellerna eller gå omkring på Londons regninga gator och shoppa! ;)
Men nej. Jag sitter hemma och drömmer mig bort.
Så typiskt, varför har jag och min familj aldrig varit någon mer stans utanför Sverige än Danmark och Finland? Jo, för att mina päron hellre sattsar på att bygga om och göra iordning huset -.-' Skit-roligt.
Men nu ska jag hitta på något ointressant som ni inte bryr er ett skit om, nämnligen pussla och spela The Sims 3 ^^

Kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska vi lägga dig på minnet?❤

E-postadress: (det är ingen annan utom vi som ser)

URL/Bloggadress:

Share your oppinion:

Trackback
RSS 2.0