Yikes! (Still in Bosnia)

Tjosan ;D Jag tycker att det är lite dumt att skriva på engelska, men jag löste detta med svenska bokstäver. ♥

Jag kom in för ca 1,5 timme sedan. Jag var ute och gick med min kusin och hennes kompisar. Ointressant... Imorgon ska jag ner till Tuzla, en rätt stor stad i Bosnien. Shopping, here I come! :)

Idag har jag läst Ljudet av ditt hjärta som en galning och Jacob Black gor hela sagan hel! Jacob är krönt till kung av Twilightvärlden :) Min 9-ariga kusin tycker att jag ar G-A-L-E-N för att jag läser! Han orkar inte ens läsa ett blad -.-

Och just det! Jag drack cappuccino med mycket socker i tidigare ikväll och det smakade som stark chokladmjölk! ♥ Jag har varit bortrest i nästan en vecka och jag saknar Sverige och vet ni vad jag saknar mest? En påse full av den goda sortens lakrits! (Lakritsbåtar osv.)

Kramar, Arijana


Klassisk och underbart vacker Windows XP-bild ♥

Kommentarer
Postat av: madde

gud vad fin header ni har :)

2009-08-05 @ 10:38:22
URL: http://mmdu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska vi lägga dig på minnet?❤

E-postadress: (det är ingen annan utom vi som ser)

URL/Bloggadress:

Share your oppinion:

Trackback
RSS 2.0