You hear the door slam and realize there’s nowhere left to run

Godförmiddag! (Kan man säga så?!)
Igår var jag och Ariie på stan, det här köpte jag:



T-shirt: JC, 129kr
Armband: JC, 25kr (REA!)
Kasse/väska: Lindex, 29kr

Halsbandet som syns på bilden har jag bara köpt det svarta bandet till, peace-märket var innan ett för stort armband som följde med i tidningen OKEJ. Så jag klippte och testade, och det blev faktiskt bra!

Btw, idag klockan fem (svensk tid) så bergavs Michael Jackson, dock utan sin hjärna. Och det tycker jag är lite scary, hallå, "hjärnan då!" vill jag bara skrika ^^
Aja, nu ska jag fixa lite på mitt rum och fortsätta lyssna på The King of Pop.

// sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska vi lägga dig på minnet?❤

E-postadress: (det är ingen annan utom vi som ser)

URL/Bloggadress:

Share your oppinion:

Trackback
RSS 2.0