Bad

Hello everyone! ♥ Jag har varit en usel bloggare, men jag bloggar när jag hinner.

Just nu lyssnar jag på Lenka, riktigt härlig låt för man kan inget annat att le till låten. Under veckan har jag gått till skolan och allt det gamla ordinära... Min mentor tycker att jag är en såndär elev som har hängslen och kortbyxor. Thanks, I guess? Haha, nej jag skojar, men det var en kul komplimang (?) jag fick, hehe. Nördstämpel är alltid bra. Ett plus i kanten är att jag också bär på glasögon!



Vad mer har jag gjort? Jag och några från min klass har gjort en cover till "Lollipop" och jag kan lova er en sak: vår version är så grym! Sen har jag gått runt med en underbar låt i huvudet. Jag äslakr den och har förälskat mig i Hello Hollywood. Jag ska nog klicka hem ett ex av dem (om det ens finns i Sverige?). För ett par timmar sedan kollade jag på Vänner, I like it a lot! ♥



Well, jag uppdaterar mera snart, men nu ska jag kolla på gårdagens Idol, eftersom jag missade det och när mamma kommer hem ska jag förmodligen färga håret, annars blir det i helgen :)

 


Kommentarer
Postat av: Terese

Fin blogg :)

Allt bra?

2009-09-11 @ 18:36:47
URL: http://londonflickan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska vi lägga dig på minnet?❤

E-postadress: (det är ingen annan utom vi som ser)

URL/Bloggadress:

Share your oppinion:

Trackback
RSS 2.0