Då var det dags igen!


Farmville - Det är kul, det är underhållande! Ni som har Facebook, spela Farmville, bums!
Idol-Jon - Ända sedan hans audition och det där leendet blev jag helt förtrollad! Och dessutom, som grädden på moset, sjunger han underbart! Jag hoppas att han tar sig långt fram, jag rullar tummarna! ♥
Bleeding Love - Låten jag lyssnar på just nu, fast Jesse McCartneys version och den är värd att lyssna på. ♥ (LÄNK)
Min nya gitarr - Den är är bra, djupt sound och det låter helt rätt när man kör ackorden till Hallelujah.
Helg - Äntligen!
Min mamma och mina kompisar - Tacka Gud för dem, mamma för skjutsen (läs lite till för att se vad som hände) och kompisarna för att de skrev åt mig och köpte frukost åt mig.

Plugg+försovning=? - Igår skrev jag min hhistoriauppsats till 03:30 och jag ställde väckarklockan på mobilen, den skulle väcka min 06:30. Men jag somnade om när den ringde och vaknade 07:50, skolan började 08:00! Illa, illa! Tack gode Gud för att jag hade mamma där som körde mig och, believe it or not, jag kom inte för sent!
Skrivkramp och svullen hand - Min högra hand var dubbelts så stor som den vänstra och jag hade skrivkramp, kunde inte skriva något på hela dagen i fredags. Auch!
Saknad - Jag saknar dig, min kära vän! Two more weeks and you're here!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska vi lägga dig på minnet?❤

E-postadress: (det är ingen annan utom vi som ser)

URL/Bloggadress:

Share your oppinion:

Trackback
RSS 2.0