Daydreamer

Hejsan! Just nu försöker jag hitta lite ny musik att lyssna på via Spotify och jag lyssnar på Menswear. Ett indierock-band, typiskt mig. Jag har gått och blivit kär i allt med indie. I'm so indie, but I like it! ♥ De är skitbra tycker jag!

P R E S S  P L A Y ( M E N S W E A R - B E I N G  B R A V E)


Jag ska nog förbereda vissa saker inför morgondagen, för imorgon är det skola. Kläder ska matchas rätt, böcker ska packas ner i den skolväska som matchar bäst, gympaväskan ska packas osv. Jag ska nog gå och lägga mig tidigt, börjar redan känna hur ögonlocken blir tyngre och tyngre...

Mina damer och herrar - Blink-182


Nej, nu ska jag dra mig till Facebook och Farmville

Kommentarer
Postat av: HelloNicki

Hej allt bra? Hoppas du haft en trevlig helg!

2009-09-14 @ 12:35:02
URL: http://hellonicki.blogg.se/
Postat av: AMPELOS

godnatt:)

2009-09-14 @ 23:38:52
URL: http://ampel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska vi lägga dig på minnet?❤

E-postadress: (det är ingen annan utom vi som ser)

URL/Bloggadress:

Share your oppinion:

Trackback
RSS 2.0